El-Joker +18 - احـــــ عــــــرب ـــــلى
 
الرئيسيةالرئيسية  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
avatar
Eng.Muhammed
عضو نشيط
عضو نشيط

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : ذكر
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 224
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 01/12/1984
العمر العمر : 32
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : Shubra
وَظْـيْفَـتْے• : Communications Engineer
هـِـوْاًيُتـًے• : Reading, Athletics, Chess and Travelling
السٌّمعَة السٌّمعَة : 57
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 6450
تاريخ التسجيل : 01/08/2007

مُساهمةموضوع: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الإثنين أغسطس 27, 2007 9:26 pm

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
نفتتح الكلام بسم الله
انا عاوز رأيكم في المنتدى يا جماعة .. يعني ممكن نغير فيه و نضيف حاجات جديدة؟؟
يا ترى ايه رأيك في المنتدى عموما .. و ايه اللي ناقصه عشان يبقى كويس ؟؟
ليه مش بندخل على المنتدى كتير و نشارك عشان يبقى المنتدى متميز وسط بقية المنتديات ؟؟
عاوز اقول ان المنتدى هيكبر بينا احنا و ان كل شئ بيبدأ حلم صغير و بعدين بيكبر
و احنا اللي هنكبره ان شاء الله
يا ريت أسمع اراء كل الناس ضروري و اللي عنده نقد يتفضل يقوله
اي كلام هتقوله اكيد هيفيدنا Very Happy
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
Eng.Muhammed ; توقيع العضو


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
Alone I can only say but T ogether we can shout,
Alone I can only smile but T ogether we can laugh,
Alone I can only live but T ogether we can celebrate,
That's being FRIENDS
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
جيجى
مشرف قسم
مشرف قسم

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : انثى
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 376
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 29/09/1987
العمر العمر : 29
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : مش عارفه
وَظْـيْفَـتْے• : مدرسه انجليزى
هـِـوْاًيُتـًے• : ممارسه الرياضه
السٌّمعَة السٌّمعَة : 84
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 8275
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

http://ahlaarab.forumsmotion.com/profile.forum
مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الثلاثاء أغسطس 28, 2007 2:39 am

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
انا بحب المنتدى ده رغم ان المشتركين فيه قليلين بس حاسه انه جمع الناس
الكويسه بس ونا هشارك فى المنتدى ده لحد مايكبر ونا معاك يا جااك بلاك

ومع احمد لغايه طول العمر

جيجى الشعنونه
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
جيجى ; توقيع العضو


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
Eng.Muhammed
عضو نشيط
عضو نشيط

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : ذكر
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 224
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 01/12/1984
العمر العمر : 32
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : Shubra
وَظْـيْفَـتْے• : Communications Engineer
هـِـوْاًيُتـًے• : Reading, Athletics, Chess and Travelling
السٌّمعَة السٌّمعَة : 57
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 6450
تاريخ التسجيل : 01/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الثلاثاء أغسطس 28, 2007 1:08 pm

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
هو الأكيد انك هتفضلي معانا يا جيجي .. ان شاء الله طبعا
لأن اللي بيدخل هنا مش بيخرج تاني
نهايتك على ادينا متقلقيش ههههههههههههههه
لا طبعا انتي تنوري المنتدى يا جيجي
و مواضيعك كمان حلوه و هادفه
و شرف لينا انك تكملي معانا لحد ما المنتدى يكبر ان شاء الله
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
Eng.Muhammed ; توقيع العضو


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
Alone I can only say but T ogether we can shout,
Alone I can only smile but T ogether we can laugh,
Alone I can only live but T ogether we can celebrate,
That's being FRIENDS
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
جيجى
مشرف قسم
مشرف قسم

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : انثى
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 376
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 29/09/1987
العمر العمر : 29
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : مش عارفه
وَظْـيْفَـتْے• : مدرسه انجليزى
هـِـوْاًيُتـًے• : ممارسه الرياضه
السٌّمعَة السٌّمعَة : 84
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 8275
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

http://ahlaarab.forumsmotion.com/profile.forum
مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الأربعاء أغسطس 29, 2007 1:02 am

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
ميرسى انا عرفت ان اسمك محمد من الادمن هههههههه

الادمن بيقولى انك كويس ممكن نكون اصحاب
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
جيجى ; توقيع العضو


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
Eng.Muhammed
عضو نشيط
عضو نشيط

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : ذكر
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 224
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 01/12/1984
العمر العمر : 32
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : Shubra
وَظْـيْفَـتْے• : Communications Engineer
هـِـوْاًيُتـًے• : Reading, Athletics, Chess and Travelling
السٌّمعَة السٌّمعَة : 57
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 6450
تاريخ التسجيل : 01/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الأربعاء أغسطس 29, 2007 8:16 am

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
ده شرف ليا انا يا جيجي اننا نكون أصدقاء
و احمد دايما كده فضاحني في كل حته مش عارف ليه هههههههههه
ماشي يا احمد
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
Eng.Muhammed ; توقيع العضو


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
Alone I can only say but T ogether we can shout,
Alone I can only smile but T ogether we can laugh,
Alone I can only live but T ogether we can celebrate,
That's being FRIENDS
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
جيجى
مشرف قسم
مشرف قسم

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : انثى
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 376
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 29/09/1987
العمر العمر : 29
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : مش عارفه
وَظْـيْفَـتْے• : مدرسه انجليزى
هـِـوْاًيُتـًے• : ممارسه الرياضه
السٌّمعَة السٌّمعَة : 84
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 8275
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

http://ahlaarab.forumsmotion.com/profile.forum
مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الخميس أغسطس 30, 2007 1:50 am

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
جيجى ; توقيع العضو


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
DON
المدير العام
المدير العام

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : ذكر
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 2807
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 10/06/1990
العمر العمر : 27
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : شبرا الخيمه
وَظْـيْفَـتْے• : فنى مصاعد
هـِـوْاًيُتـًے• : الرسم,التاليف,الكتابه
السٌّمعَة السٌّمعَة : 65
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 49508
تاريخ التسجيل : 13/07/2007

http://www.likearab.com
مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   السبت سبتمبر 01, 2007 12:05 am

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
دنتا حبيبى يا محمد

انتا الحته الجوانيه
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
DON ; توقيع العضو





[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
ساره كريم
عضو نشيط
عضو نشيط

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : انثى
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 108
وَظْـيْفَـتْے• : مؤلفه
هـِـوْاًيُتـًے• : عمل كنااافه
السٌّمعَة السٌّمعَة : 100
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 6377
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الأربعاء أكتوبر 03, 2007 9:05 am

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
ههههههههههههههه كلامكم حلو
المهم انا عندى افكار جديده ممكن نوسع بيها المنتدى
ومنها ان احنا نضيف فئات جديده للمنتدى اقسام تتكلم عن الحياه
اللى احنا فيها دلوقتى
ومشاكل الشباب والفتيات وكل خاصه تخص مصر
وانشاء الله نخلى المنتدى ده صاحب سمعه كويسه و
تحياااااااااااتى ليكم
sara
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
ساره كريم ; توقيع العضو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
DON
المدير العام
المدير العام

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : ذكر
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 2807
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 10/06/1990
العمر العمر : 27
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : شبرا الخيمه
وَظْـيْفَـتْے• : فنى مصاعد
هـِـوْاًيُتـًے• : الرسم,التاليف,الكتابه
السٌّمعَة السٌّمعَة : 65
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 49508
تاريخ التسجيل : 13/07/2007

http://www.likearab.com
مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الأحد أكتوبر 07, 2007 10:42 am

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
انا هعمل كل اللى انتوا عايزينه ياجماعه انا عايزك تسنادونى فى المنتدى
وتكونى اخواتى واكتر كمان من الاخوات وياريت نساعد بعض
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
DON ; توقيع العضو





[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

heemags
عضو جديد
عضو جديد

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : ذكر
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 60
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 17/12/1986
العمر العمر : 30
السٌّمعَة السٌّمعَة : 0
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 5674
تاريخ التسجيل : 07/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الثلاثاء أكتوبر 09, 2007 1:56 am

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
بقولك انا عندى موقع برامج ولعب وافلام لو اى حد عايز فيلم معين او برنامج او لعبه ان شاء الله ممكن اجبهالو اوك ابقى جرجو وشوفو وان شاء الله مش حخذلكو

غير كدا انا عندى تعليق اكتر البرامج الهاكر والطرق اللى مكتوبه هنا يا جماعه مش مجديه بشىء هى كانت مجديه زمان بس دلوقت متلقيش
غير كده اغلب اللى البرامج بتبقى مضروبه الطرق اللى هى انك تكتب رساله للهوت او الياهو ميل فيها اميلك والباس بتعتك علشان تجيب باس ورد حد تانى دى اشتغاله وفى اميلات كتيييييييييير اتسرقت من ناس اعرفها وانامن ضمنهم بس الحمد لله كان اميل فرعى هههههه سلام
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
heemags ; توقيع العضو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
ساره كريم
عضو نشيط
عضو نشيط

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : انثى
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 108
وَظْـيْفَـتْے• : مؤلفه
هـِـوْاًيُتـًے• : عمل كنااافه
السٌّمعَة السٌّمعَة : 100
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 6377
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الخميس ديسمبر 13, 2007 10:49 pm

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
ياريت لو الموقع اللى عندك فيه جديد تضيفه هنا لمنتدنا لو بتحب تفيد الناس وشكرا على كلامك ليا
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
ساره كريم ; توقيع العضو


ابتسامة من حبيبي
تكفي لاشراق شمس يوم جديد
تكفي لضياء قلب انطفأ نوره
تكفي لإحياء السعادة فيه
ابتسامة من حبيبي
......دواء لكل مريض
مياه .. تروي قلوب العاشقين
حياة .. لمن فقط يستحق العيش فيها
ابتسامة من حبيبي
دنيا يغمرها الامان
مكان من اجمل ما كان
يسكنها قلبي وقلب هذا العاشق الولهان




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
جيجى
مشرف قسم
مشرف قسم

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : انثى
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 376
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 29/09/1987
العمر العمر : 29
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : مش عارفه
وَظْـيْفَـتْے• : مدرسه انجليزى
هـِـوْاًيُتـًے• : ممارسه الرياضه
السٌّمعَة السٌّمعَة : 84
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 8275
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

http://ahlaarab.forumsmotion.com/profile.forum
مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الثلاثاء ديسمبر 18, 2007 11:56 pm

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
ياريت يا ادمن تغير فى الاستيلات القديمه وتحدثها كل شويه لو سمحت نا بحب التغير دايما اوكى
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
جيجى ; توقيع العضو


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
منال العسوله
عضو جديد
عضو جديد

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : انثى
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 44
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 22/08/1988
العمر العمر : 28
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : اسكندريه
وَظْـيْفَـتْے• : مفيش
هـِـوْاًيُتـًے• : مفييش
السٌّمعَة السٌّمعَة : 1
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 5732
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

http://ahlaarab.forumsmotion.com
مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الأربعاء ديسمبر 19, 2007 12:08 am

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
ونا احب اضيف رايى انا عايزه المنتدى يكون منشور ومشهورعلشان كده ياريت تضيف مواضيع هادفه وتكون مواضيع لذيذهوتفرفشنا اوكى يا ادمن
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
منال العسوله ; توقيع العضو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

heemags
عضو جديد
عضو جديد

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : ذكر
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 60
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 17/12/1986
العمر العمر : 30
السٌّمعَة السٌّمعَة : 0
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 5674
تاريخ التسجيل : 07/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   السبت ديسمبر 29, 2007 11:47 pm

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
اللى عايز اى فيلم اجنبى او لعبه يطلبها وانا ان شاء الله اجبهالو
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
heemags ; توقيع العضو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
wama
عضو جديد
عضو جديد

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : ذكر
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 90
السٌّمعَة السٌّمعَة : 50
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 6726
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الإثنين يناير 21, 2008 1:49 pm

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
ممكن يا جماعه الاغانى الجديده والنبى والفيديو كليب الجديد برضه لو تسمحوا
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
wama ; توقيع العضو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
جيهان
مشرف قسم
مشرف قسم

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : انثى
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 145
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 01/06/1984
العمر العمر : 33
السٌّمعَة السٌّمعَة : 52
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 6924
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الثلاثاء مارس 04, 2008 7:39 pm

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
جميل جدا اسيتايل المنتدى الحالى
بس انا بتمنى ان الاستيل يتغير كل فتره علشان الناس متزهقش
ونا شاكره ليك يا ادمن والى مجموعات المنتدى
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
جيهان ; توقيع العضو


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

لملمت اشعاري واحرقت دفاتري
وعلى ضوء الشموع ذرفت دموعي ..
سقطت دمعتي على شمعتي لتعلن حينها
ان حياتي اصبحت ظلام بدونك يا حبيبي ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
تغريد
عضو جديد
عضو جديد

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : انثى
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 40
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 16/08/1985
العمر العمر : 32
السٌّمعَة السٌّمعَة : 0
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 5798
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الجمعة مارس 07, 2008 9:08 pm

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
انا رايى ان اللمه اللى احنا فيها مبتحصلش كتير ياريت
المزيد وربنا يوفق الجميع معانا
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
تغريد ; توقيع العضو


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
جيجى
مشرف قسم
مشرف قسم

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : انثى
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 376
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 29/09/1987
العمر العمر : 29
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : مش عارفه
وَظْـيْفَـتْے• : مدرسه انجليزى
هـِـوْاًيُتـًے• : ممارسه الرياضه
السٌّمعَة السٌّمعَة : 84
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 8275
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

http://ahlaarab.forumsmotion.com/profile.forum
مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   السبت مايو 02, 2009 11:24 pm

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
المنتدى بصراحه حاليا فاق كل توقعاتى من حيث التجديد وكل حاجه فى تطور بجد وربنا يوفقنا كلنا
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
جيجى ; توقيع العضو


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
صمت المشاعر
عضو جديد
عضو جديد

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : ذكر
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 22
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 19/12/1988
العمر العمر : 28
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : مصر
وَظْـيْفَـتْے• : طالب
هـِـوْاًيُتـًے• : الرسم
السٌّمعَة السٌّمعَة : 18
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 4126
تاريخ التسجيل : 27/04/2009

http://www.7kaia.com/
مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الأربعاء مايو 06, 2009 6:37 pm

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
Eng.Muhammed كتب:
نفتتح الكلام بسم الله
انا عاوز رأيكم في المنتدى يا جماعة .. يعني ممكن نغير فيه و نضيف حاجات جديدة؟؟
يا ترى ايه رأيك في المنتدى عموما .. و ايه اللي ناقصه عشان يبقى كويس ؟؟
ليه مش بندخل على المنتدى كتير و نشارك عشان يبقى المنتدى متميز وسط بقية المنتديات ؟؟
عاوز اقول ان المنتدى هيكبر بينا احنا و ان كل شئ بيبدأ حلم صغير و بعدين بيكبر
و احنا اللي هنكبره ان شاء الله
يا ريت أسمع اراء كل الناس ضروري و اللي عنده نقد يتفضل يقوله
اي كلام هتقوله اكيد هيفيدنا Very Happy


اخى العزيز >>>Eng.Muhammed
اشكرك لى موضوعك الشيق
بل الاروع لى نجاح وتتطوير هذا المنتدى السامى
ان السبب الوحيد لنجاح هذا المنتدى
هو اعضاء المنتدى
وهى قله المشاركات وزيادت الموضيع
ولو لحظت ان عدد الموضيع كتيرة لكن لا يوجد مشاركات
والسبب هو زيادت الموضيع والمنافسه بين الاعضاء
واكتر شخص يضع موضيع
ان كثرت الموضيع تعنى قله المشاركات
ليس ف نجاح المنتدى كثرت الموضيع وقلت المشاركات لان
الزوائر والاعضاء الجدد تهتم بالردود والمشاركات ف موضيعهم
ودة اى عضو يحب ان يوجد مشاركات على الموضيع التى اضعها ف المنتدى
فلماذا لا يكتفى العضو بى 3 موضيع ف اليوم
وباقى وقته يضع مشاركات على موضيع بقى الاعضاء وكمان مراقبت موضيعه بى استمرار
اخى العزيز اتإسف لى اطالتى ف الرد
دائمت بى ود
ودائما انتظر منك الجديد وما هو ف غايه الابداع
وانتظر هذا الحلم..حلم نجاح هذا المنتدى الراقى
تقـــــــــــــــــبل مرورى
اخوك >>> محمـــــــــــود
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
صمت المشاعر ; توقيع العضو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
DON
المدير العام
المدير العام

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : ذكر
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 2807
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 10/06/1990
العمر العمر : 27
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : شبرا الخيمه
وَظْـيْفَـتْے• : فنى مصاعد
هـِـوْاًيُتـًے• : الرسم,التاليف,الكتابه
السٌّمعَة السٌّمعَة : 65
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 49508
تاريخ التسجيل : 13/07/2007

http://www.likearab.com
مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الخميس مايو 07, 2009 1:11 am

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
اخى محمود العزيز :كلامك منطقى اصبح المنتدى ممتلئ بالمواضيع ولكن لاتوجد مساهمات
لذلك ادعو كل الاعضاء ان يهتموا بالمشاركه اكثر من اضافه المواضيع
وارجو ان نتشارك ولو بمشاركه واحده لكل موضوع
ولكم جزيل الشكر
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
DON ; توقيع العضو





[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
جيهان
مشرف قسم
مشرف قسم

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : انثى
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 145
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 01/06/1984
العمر العمر : 33
السٌّمعَة السٌّمعَة : 52
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 6924
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الإثنين مايو 18, 2009 12:41 am

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
بصراحه انا كمان شايفه كده عايزين نطور شويه يا امير الحب
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
جيهان ; توقيع العضو


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

لملمت اشعاري واحرقت دفاتري
وعلى ضوء الشموع ذرفت دموعي ..
سقطت دمعتي على شمعتي لتعلن حينها
ان حياتي اصبحت ظلام بدونك يا حبيبي ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
wama
عضو جديد
عضو جديد

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : ذكر
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 90
السٌّمعَة السٌّمعَة : 50
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 6726
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الثلاثاء مايو 19, 2009 12:04 am

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
صراحه المنتدي لمن شفته ماقدرت اعبر
انا عجبني
وراح اكون من انشط الاعضاء في هذا المنتدي الجميل
بس عندي سوال
هل المنتدي للبنات فقط ؟؟
وشكرا اخوكم wama
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
wama ; توقيع العضو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
amera
عضو جديد
عضو جديد

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : انثى
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 28
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 29/02/1988
العمر العمر : 29
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : من مصر
وَظْـيْفَـتْے• : عامله فى احدى الشركات الكبرى
هـِـوْاًيُتـًے• : القراءه والتطلع
السٌّمعَة السٌّمعَة : 0
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 6377
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الأربعاء مايو 20, 2009 4:55 pm

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
Razz المنتدى فى حاله تطور رهيبه منذ اخر دخلت فيه بصراحه بقى ممتاز جدا
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
amera ; توقيع العضو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
omar
عضو جديد
عضو جديد

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : ذكر
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 10
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 18/08/1990
العمر العمر : 27
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : قليوب
وَظْـيْفَـتْے• : عامل تصنيع
هـِـوْاًيُتـًے• : التاليف
السٌّمعَة السٌّمعَة : 4
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 3316
تاريخ التسجيل : 29/05/2009

http://ahlaarab.forumsmotion.com/profile.forum?mode=register&agr
مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الجمعة مايو 29, 2009 11:52 pm

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
موضوع اكثر من رائع وفكره جديده لمناقشه الاعضاء وتبادل المواهب بين الاعضاء
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
omar ; توقيع العضو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
avatar
جيجى
مشرف قسم
مشرف قسم

معلومات العضويه
جْــنــسَے• جْــنــسَے• : انثى
عدد مساهماتك معنا عدد مساهماتك معنا : 376
تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 29/09/1987
العمر العمر : 29
اعيش فيـے• اعيش فيـے• : مش عارفه
وَظْـيْفَـتْے• : مدرسه انجليزى
هـِـوْاًيُتـًے• : ممارسه الرياضه
السٌّمعَة السٌّمعَة : 84
نْـقٌٍـآطُْـيَـے• نْـقٌٍـآطُْـيَـے• : 8275
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

http://ahlaarab.forumsmotion.com/profile.forum
مُساهمةموضوع: رد: رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!   الإثنين يونيو 01, 2009 6:00 pm

 RSSTwitterYouTubeFlickrFacebookLinkedinstayInTouch
Evil or Very Mad تجديدات قويه بالنسبه لمنتدانا واو الوان روعه وتصاميم مزهله بجد
والمثل بيقول من جد وجد
 احلى عرب
الموضوع الاصلى : رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!  المصدر : منتديات أحلى عرب
جيجى ; توقيع العضو


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

رأيك يهمني كتير .. يا ريت تتفضل هنا لو سمحت !!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

ahlaarab الكلمات الدلالية
ahlaarabرابط الموضوع
ahlaarab bbcode BBCode
odessarab HTML HTML كود الموضوع
صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
احـــــ عــــــرب ـــــلى :: القسم الادبى و الترفيهى [ Forum literary & entertainment ] :: خمسه فرفشه-
© phpBB | انشاء منتدى مع أحلى منتدى | الإعلاميات و الأنترنت | تطوير المواقع | منتدى مجاني للدعم و المساعدة | التبليغ عن محتوى مخالف | الحصول على مدونة